athimyblog: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ.. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ!

ImageIgloo.com

Tuesday, February 07, 2006

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ.. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ!

Λέω να με.. καλως ορίσω.. ε? τι λέτε?
Καλώς με βρήκα και καλά να είμαι!
να είμαι καλά να σας γράφω... (να σας έχω γραμμένους δηλαδή) και να κάνουμε παρεούλα...
Μόλις μάθω τα κατατόπια... μετά να δείτε!!!
είμαι όπως θα έχετε καταλάβει η Άθη!
και έχω.. καλλιτεχνικές τάσεις... (όχι δολοφονικές!!!)
σε αυτό τον προσωπικό χώρο... θα φτιάξουμε κάτι όμορφο....
θα μιλήσουμε.. θα σχολιάσουμε... θα γελάσουμε... ποιήματα θα γράψουμε...
ναι ναι! δεν σας το είπα ε? ασχολούμαι με αυτό που λένε.. ελεύθερη έκφραση... μου αρέσει να σκαρώνω ποιηματάκια...
θα τα δειτε όλα... σιγά σιγά.. στη συνέχεια!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

το βρήκα ψαχνοντας το blog σου
λίγο παραμελημένο φυσικά το έχεις
κάποια στιγμή σου εύχομαι να το γεμίσεις απο τα όμορφα ποιηματά σου!

11:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home